Vai al contenuto
fcbarcelone47

Luka Modric met de naam UEFA Player of the Year voor 2017-18

Recommended Posts

Luka Modric met de naam UEFA Player of the Year voor 2017-18 Luka Modric is uitgeroepen tot UEFA-speler Barcelona kids shirt van het jaar 2017-18 na een belangrijke rol te hebben gespeeld in het derde opeenvolgende Champions League-succes van Real Madrid. Modric speelde elf keer als Madrid hun dominantie van de Champions League voortzette, eenmaal scoorde en een enkele assist toevoegde. Maar het was zijn overtuiging in het bezit en het vermogen om verdediging in te zetten in een aanval met slechts één doorgang die hem zo essentieel maakte voor het succes van Los Blancos. Zijn voormalige teamgenoot Cristiano Ronaldo - die 15 doelpunten scoorde in de competitie van vorig seizoen - en Mohamed Salah uit Liverpool werden beschouwd als leidende kandidaten vanwege hun respectieve vertoningen bij de aanslag. Maar Modric, die ook de Gouden Bal op de Wereldbeker claimde, won de meeste stemmen van coaches en journalisten en versloeg Ronaldo en Salah. Ik zou dit willen wijden aan mijn coaches en mijn teamgenoten, "zei Modric. "Ze zijn er op de goede momenten en ook de niet zo goede momenten dus dit is voor hen." Champions League-winnaars Madrid domineerde de Bayern München shirt individuele prijzen en won elke prijs voor de herenwedstrijd. Keylor Navas, Sergio Ramos en Ronaldo wonnen de respectievelijke onderscheidingen voor beste keeper, verdediger en aanvaller, terwijl Modric de prijs pakte voor de meest indrukwekkende middenvelder. Pernille Harder uit Wolfsburg en Denemarken werd uitgeroepen tot UEFA-damesspeelster 2017-18 en versloeg Ada Hegerberg en Amandine Henry bij de stemming. We zijn boosaardig op Watford, beweert Gracia Watford-hoofdtrainer Javi Gracia zei dat de vroege vorm van zijn partij de voorspellingen van veel Premier League-tegenstanders heeft getrotseerd toen hij de omvang van de verwondingscrisis die hij op Vicarage Road erfde openbaarde. Gracia arriveerde in januari 2018 in Watford na het ontslag van Marco Silva en wist slechts vier liga-overwinningen te behalen in de rest van zijn eerste campagne toen de Hornets als 14e eindigden in de tafel. Die vorm leidde tot speculaties dat Gracia's ambtstermijn kon worden ingekort, maar na het winnen van drie van de drie aan het begin van 2018-19, legde hij uit hoe zijn eerste dagen die de leiding hadden, werden belemmerd door blessures. "Ze hadden me als eerste ontslag bij de 20 Premier League-managers", Real Madrid shirts vertelde Gracia aan AS. "Maar we zijn er al in geslaagd om die voorspelling een beetje op zijn kop te zetten. "Toen we in januari in Engeland aankwamen, had ik 13 verwondingen, wat gek was." De tijd dat we samen zijn geweest, plus het pre-seizoen, heeft ons geholpen om elkaar te leren kennen en ons voor te bereiden. "Vorig jaar moesten we het week in week uit nemen om te proberen Barcelona shirt een negatieve dynamiek te stoppen, vooral in een situatie met veel instabiliteit en weinig beschikbare spelers." Watford versloeg Brighton en Hove Albion met 2-0 op de openingsdag van het seizoen voordat ze een 3-1 overwinning behaalde in Burnley en daarna met 2-1 won van Crystal Palace. Gracia gaf een update van de huidige situatie in de behandelkamer van de club, en zei: "[Stefano] Okaka is geopereerd en is momenteel aan het herstellen. Hij zal snel wat speelduur krijgen. "Gerard Deulofeu ging op vakantie met een voetblessure en heeft verschillende behandelingen gehad. Toen hij terugkwam was hij in orde, maar het geeft hem nog steeds problemen. "Tom Cleverley staat nog steeds op een zijspoor na een operatie aan zijn Achilles. "Ik klaag niet, eerlijk gezegd, en nog minder Dortmund shirt met de start van het seizoen dat we hebben gehad. "Alles ziet er goed uit." Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.nl/

Condividi questo messaggio

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti